Ankete in povratne informacije predstavljajo ključni del sistema kakovosti na AREMI, saj omogočajo sistematično, objektivno in neodvisno spremljanje zadovoljstva, potreb in predlogov naših ključnih deležnikov: študentov, diplomantov, mentorjev v praksi ter pedagoškega in strokovnega osebja. Z rednim zbiranjem povratnih informacij zagotavljamo, da se razvoj študijskega procesa, pedagoškega dela in podpornih storitev opira na dejanske izkušnje ter pričakovanja študentov in sodelavcev.
Zbrani podatki predstavljajo temelj za samoevalvacijo, notranje presoje in oblikovanje ukrepov za izboljšave, s čimer zagotavljamo nenehen razvoj kakovosti ter pregledno delovanje zavoda.
Vrste anket, ki jih izvajamo
1. Ankete med študenti
Redno jih izvajamo ob zaključku semestrov ali študijskega leta. Merijo:
- kakovost pedagoškega dela in didaktične izvedbe,
- organizacijo študija,
- kakovost vsebine in ustreznost učnih gradiv,
- nivo obremenitve študentov,
- kakovost izvedbe strokovne prakse,
- podporne storitve zavoda,
- splošno zadovoljstvo s študijsko izkušnjo.
2. Ankete med diplomanti
Zbirajo vpogled v:
- uporabnost pridobljenega znanja v praksi,
- prehod na trg dela,
- predloge za izboljšave programa,
- splošno zadovoljstvo s potekom študija.
3. Ankete med mentorji v praksi
Osredotočajo se na:
- pripravljenost študentov za delo v praksi,
- ustreznost študijskega programa glede na potrebe delodajalcev,
- kakovost sodelovanja med zavodom in podjetji.
4. Ankete med pedagoškim in strokovnim osebjem
Namenjene so spremljanju:
- organizacije pedagoškega dela,
- študijske podpore in administrativnih procesov,
- razvojnih potreb zaposlenih,
- zadovoljstva z notranjimi procesi zavoda.
Uporaba rezultatov anket
Rezultati anket imajo ključno vlogo v procesih kakovosti. Uporabljajo se za:
- pripravo letne samoevalvacije,
- oblikovanje akcijskih načrtov izboljšav,
- načrtovanje sprememb v izvedbi predmetov,
- razvoj študijskih programov,
- izboljšanje podpornih storitev za študente,
- strateško odločanje organov zavoda.
Rezultati so obravnavani na Komisiji za kakovost, Senatu in pristojnih strokovnih telesih, kar zagotavlja transparentnost in celovit pristop k razvoju kakovosti.
Ključne ugotovitve, ki se pojavljajo skozi leta
- Študenti dosledno visoko ocenjujejo pedagoško delo in strokovnost visokošolskih učiteljev.
- Največ predlogov za izboljšave se nanaša na organizacijo študija, komunikacijo ter jasnost informacij.
- Mentorji v praksi visoko ocenjujejo pripravljenost študentov na delo, zlasti na področju logistike.
- Diplomanti poudarjajo uporabnost znanja ter željo po več praktičnih vsebinah in mednarodnih izkušnjah.
- Rezultati se sistematično upoštevajo v akcijskih načrtih, kar omogoča trajne izboljšave.
Dostopni dokumenti in rezultati
Podrobni letni rezultati vseh anket, skupaj z analizami, grafi, interpretacijami in sprejetimi ukrepi, so
integralni del samoevalvacijskih poročil. Zato so
v celoti objavljeni v rubriki Samoevalvacije, kjer je zagotovljena celostna in podatkovno podprta predstavitev.